lördag 30 maj 2009

Mors dag

Min morsdagspresent idag blir väl att mannen kommer hem. Förra året köpte jag min present till mig själv hos Helena Berggren. Hon gör verkligen superfina smycken. Jag bär nästan alltid det här halsbandet och jag tycker fortfarande att det är lika fint.
Uppdatering! Här i Frankrike är det också morsdag, men inte idag utan nästa söndag. Jag trodde det när jag skrev inlägget men dumt nog kollade jag på wikipedia och där stod det sista söndagen i maj. Man ska vara noga med att dubbelkolla allt som står på wikipedia. Som ni förstår är jag inte så väldigt förtjust i wikipedia eftersom jag inte tycker att man kan lita på källorna. Men smaken är som baken.

På marknaden igår fick jag ett tips om morsdagspresent.Någon som är sugen? ;-)

Glad Mors dag till er alla!

7 kommentarer:

  1. har oxå ett sådant halsband. så fint .. hitta det via dej. o lyckades få mannen att köpa det till mej. det är en lång o ganska skoj historia :D

    önskar dej en trevlig dag. nu blir det balkongen o utevcklingssamtal.

    SvaraRadera
  2. Du får berätta den nån gång via mail eller så.

    SvaraRadera
  3. Mest sugen blir man väl på de fina underbyxorna ;)
    De där halsbanden är väldigt fina.
    Ha en skön Mors Dag!

    SvaraRadera
  4. Visst blir man sugen när man ser bilden=) Om du inte har beställt MK ännu så vill jag gärna ha en mascara. Timewise rengöring och fuktkräm. Tror det är normal hud...minns inte och har tyvärr inte någon att titta på här. Skicka sms om du undrar över något...mailen går till jobbet bara. Ha en härlig söndag Mvh Johanna

    SvaraRadera
  5. Jag tycker byxorna verkar finfina...= )
    När vi ordnade WWKiPD så satte vi upp anslag i Habo med omnejd, vi delade ut lappar i brevlådorna och så tipsade jag JP som faktiskt skrev ett reportage om det i förväg. Man behöver inget tillstånd för att sitta på Blå torget i Habo, bara om man vill sälja något.
    Är Handakraft intresserade i år?
    /Anna

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att han kom hem på Mors dag. Vilka vackra saker du gör i det fina vädret, men här börjar det också bli fint, fast i morgon ska det bli regn.

    SvaraRadera