fredag 4 juli 2008

Semesterstängt

Nu ger vi oss strax av i riktning mot Provence. Troligtvis kommer jag att skriva något inlägg då och då men mest blir det nog uppdateringar i bloggen "Vårt hus i Provence".

Stickpackningen är klar. Jag tror det är fyra-fem projekt som är med. Jag vill inte utsätta mig för att bli utan stickning även om det såklart finns garnaffärer utomlands också. Men jag behöver inte nytt garn utan sticka av det jag redan har.
Det som är med är:
Nä, nu är det bäst att jag packar det sista!!!

Vi hörs snart igen!

6 kommentarer:

  1. Det verkar inte som du blir sysslolös under vistelsen i Frankrike. Du har laddat upp rejält med stickprojekt.

    Måste säga att boleron blev såå snygg.

    Kommer att följa bloggen "Vårt hust i Provence".

    Ha en jätteskön semester!

    SvaraRadera
  2. Åh det låter underbart! Jag hoppas ni får en riktigt härlig semester!!

    /janette

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt skön semester! Ser fram mot att få se dina semesteralster så småningom.

    SvaraRadera
  4. Man måste ha många projekt med sig! Ha en underbar resa!

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får det härligt i Provence. OM du kommer till Marseille så finns där en underbar garnaffär som du bara måste besöka! Ta dig ner till hamnen i Marseille och bara en gata upp från hamnen ligger denna härliga affär i 1½ plan - där finns allt. Du kan säkert fråga dig fram. Men man får inte röra utan måste fråga en expedit och då nystar de upp exakt på grammet hur mycket du vill ha.

    SvaraRadera
  6. Garnaffären ligger på Rue de Vacon, den heter "la droguerie" och du hittar den på knitmap. som du tipsade mig om.
    LYCKA TILL

    SvaraRadera