torsdag 21 januari 2010

Tack Cessi

Vad mycket man kan lära sig genom att läsa bloggar och titta på youtube. Jag läste nyss Cessis inlägg om en youtubefilm där de visar olika uppläggningar och då upptäckte jag att jag gör lite fel när jag gör stickad uppläggning. Jag har tyckt att det tar lite för lång tid men nu vet jag ju hur jag ska göra. Att jag dessutom, efter Cessis tips, vid 2.19 lär mig en uppläggning jag inte gjort tidigare var ju kul. Jag blir nästan sugen på att starta nåt nytt bara för att få testa. =)


Men det ska jag inte...

4 kommentarer:

  1. jättebra video, tyvärr vill jag också börja på något nytt.....

    SvaraRadera
  2. Vilken bra video. Tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  3. Häftigt! You Tube är nya utbildningskanalen :)

    SvaraRadera
  4. Youtube är riktigt bra, kan både roa och lära

    SvaraRadera