tisdag 11 november 2008

Färggodis i gråa november

Jag är väldigt beroende av ljus och sol och när det nu inte finns så mycket av den varan får det bli färgchocker istället.
Idag klippte jag i en bit favorittyg. Köpte det för alldeles för längesedan, när Tilda var liten tror jag. (hon är snart 14...)
Det blev den här påsen och snart är jag klar med ett fodral för mina virknålar och kanske även strumpstickorna. Påsen ska jag kanske ha tidningar i som jag har nu eller så blir det färgglada stickningar eller något annat som jag kommer på.

Jag är väldigt nöjd med den här sykvällen. Vill så mycket och ikväll blev det ju faktiskt några projekt klara. KUL!!

2 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga färger. precis vad som behövs nu i novembermörkret!

    SvaraRadera
  2. Läckert!!! Och vilket bra användningsområde du hittade!

    SvaraRadera