torsdag 13 november 2008

Skaften är klara

Nu har jag gjort de fem skaften klara och i morgon bär det av till Stockholm och kursen. Fick ett mail om att fröken inte kommer på lördag men vi har fått våra uppgifter ändå. Lördagen blir uppfylld av spetsstickning.
Jag har tänkt ta långlunch för att hinna besöka några garnaffärer, för trots att jag varit i Sthlm en gång i månaden har jag inte kunnat gå i affärer eftersom de stängt när vi varit lediga. Men på lördag ska jag i alla fall ta en tur till Marias garn för där har jag aldrig varit. Undrar om jag kan låta bli att köpa något eller jag ska kanske istället tänka att "då måste jag köpa det finaste hon har". =D

Ikväll blev jag dessutom klar med fodralet till mina virknålar och strumpstickor. Det blev jättebra. Sytt av rostyget som jag köpet i mitten av 90-talet och ett gult örngott från second hand.

2 kommentarer:

  1. Va duktigt att du redan är klar och de bara är torsdag =)

    Varför skulle du låta bli att handla hos Maria ?
    Där finns nog hur mycket som helst, jag har aldrig varit där heller , men jag anar =)

    Må så gott på dej.
    Eva.

    SvaraRadera
  2. Wow, jag är impad! Jag hade nog inte klarat att hålla ordning på så många sockor samtidigt!!

    Jättesött "fodral"!

    SvaraRadera