fredag 2 april 2010

Fira med filmkväll?

Jag hade tänkt kolla film på Voddler men vårt bredband är inte på sitt bästa humör ikväll så det funkade inte. Såg att jag fått några invites och funderar på om jag ska lotta ut några när jag når 70 000 besökare på bloggen (eller nästan når). Just nu är det 67 472 st. Jag tycker det var alldeles nyss jag hade 30 000 besök men det var iofs för fem månader sedan.

Har du hört talas om Voddler och funderat på hur du ska kunna testa det? Ta chansen att få en inbjudan. Jag lottar ut fyra stycken på söndag kl. 13.00 (Jag flyttar fram en timme eftersom jag tänker ge mig ut och springa en runda) och hoppas att jag fått ihop 70 000 besök till dess. *optimist, ja visst*
Skriv en kommentar så är du med i utlottningen.

Uppdatering! Voddler är för film vad Spotify är för musik. Du kan alltså se massor med film gratis på datorn och det finns även filmer som man får betala för att se. Lämna gärna din mail i kommentaren så får du din invite snabbare när du väl vunnit! =D

19 kommentarer:

  1. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen! Det skulle vara kul att testa.

    SvaraRadera
  2. Åh! äntligen nån som lottar ut Voddler invites! Jag vill jättegärna vara med! Grattis till de nästan 70 000 besökarna!

    SvaraRadera
  3. Det här låter onekligen intressant! Dum fråga, men kan detta användas även i andra länder än Sverige? Dum fråga, jag sa ju det ;) Men om det går att använda i Finland, vore detta perfekt!!

    SvaraRadera
  4. Mikaela: Just nu går det bara att använda i Sverige med det står på sidan att det ska komma i de nordiska länderna under våren.
    (Det går ju att ha en inloggning i väntan på att det ska fungera)

    SvaraRadera
  5. Medea,
    jag är helt klart intresserad av utlottningen!!
    Jag skulle gärna vilja ha men Voddler har inte bjudit in mig än...
    väntelistan är låååång

    SvaraRadera
  6. Visste inte att det fanns. Jag vill gärna vara med och försöka vinna. Skulle ju vara kul att få testa.

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med! :)

    SvaraRadera
  8. Hej !
    Vill gärna vara med.Är det lika bra som spotify så är det kanon.
    Påskkram från Maria F.
    iafahlen@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Låter jättespännande vill jättegärna va med i utlottningen.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  10. Är gärna med i utlottningen! Det låter kul och film är alltid kul att kolla på.

    SvaraRadera
  11. Vore kul att äntligen få tillgång till Voddler, är väldigt gärna med i utlottningen!. Lycka till med besöksantalet.

    SvaraRadera
  12. J A G V I L L V I N N A ! ! !

    =)

    fishbonette at gmail punkt com

    SvaraRadera
  13. Jag vill jättegärna vinna en invite!

    henrik001[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jäg vill jättegärna vinna en invite till Voddler!

    mariaolsson007[at]gmail.com

    SvaraRadera
  15. Låter intressant, även om jag inte vet nåt om detta... Jag är med!

    SvaraRadera
  16. Hej och grattis , vet inte om jag är sen till utlottningen men jag provar ialla fall.
    Ha en go fortsättning på påsken.
    Eva.

    SvaraRadera
  17. Jag tar chansen jag också. Film är ju alltid kul. Mail finns i min profil.

    SvaraRadera