tisdag 4 december 2007

Att ge bort något!

I julklappstider som det är kom jag på att det nog är dags att lägga ut meddelandet som jag läste i Evas blogg för en tid sedan.

Jag vill såklart också ge bort saker. Inte bara till mina allra närmaste utan även er som läser min blogg. Jag har redan idéer till vad ni ska få. =)

Här är meddelandet jag har till er:
"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Jag ger en present till de tre som kommer först till min blogg med en kommentar, de blir ett sätt att betala tillbaks för det jag kommer att få och helt enkelt för glädjen att få ge bort något jag själv gjort.
De tre första som svarar på min kommer att få en trevlig överraskning nån gång under det kommande året!

5 kommentarer:

  1. Det där låter ju trevligt, vill prova! Jag tror att det kan vara också ett sätt att få nya stickvänner!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag också öppnat ett google/blogger-konto.

    SvaraRadera
  3. Bitta: Men hur ska jag hitta dig?? Lämna en länk så jag kan hitta dig =)

    SvaraRadera
  4. Jag har en egen blogg bitta.vuodatus.net som är hittills bara på finska och sedan har jag e-mailaddress bvmensah@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. jag kanske är sent ute?
    men eftersom du inte hade fått in 3 personer tänkte jag att det kanske gick bra endå:)?

    må gott och lämna gjärna svaret på frågan som kommentar. jag lägger ut den här "tävlibgen iaf" och hoppas på att jag får vara med trots att det var ett tag sen:-)

    SvaraRadera