måndag 17 december 2007

Torr om händerna

Igår var jag väldigt torr om händerna och det tyckte jag var en bra anledning att börja sticka ett par fingervantar av Austerman Step-garnet. Har tänkt göra mönstret själv dvs sticka på fri hand, prova, ev. repa upp osv.

Kände mig inte speciellt mjuk när jag stickat ena armmudden men alla andra säger ju att det är som handkräm så jag fortsätter och tror fortfarande att mina händer ska bli mjuka. I vilket fall som helst kommer mina händer bli varma när jag har ett par nya fingervantar.

3 kommentarer:

  1. Garnet är mysigt att sticka i. Men jag tycker inte man blev så väldans mjuk om händerna. Men fingertopparna blev kanske lite slätare och mjukare...

    SvaraRadera
  2. En stund om dagen ett par dar och mina händer blev goa. Men det är väl olika med det också.

    SvaraRadera
  3. En stund om dagen ett par dar och mina händer blev goa. Men det är väl olika med det också.

    SvaraRadera