tisdag 11 december 2007

Drömvävare

Det gäller programmet Dreamweaver. Jag har tidigare jobbat massor med hemsidor i Dreamweaver men det var ett tag sedan. Nu fick jag för mig att jag skulle fixa till en hemsida igen och då har jag inte Dreamweaver utan Adobe Go Live men det vet jag inte hur det fungerar ännu och nu tror jag att jag blir TOKIG snart. Jag vill inte att allt ska bli fel och fult men det blir det så jag går och lägger mig istället.

Har förresten nästan stickat klart första paret sms-vantar från Garnstudio. En julklapp men det borde bli många fler vantar eftersom jag har 5 barn + minst en pojk-/flickvän som behöver få också.
Varför har man så lite tid??

2 kommentarer:

  1. SMSvantarna blev en jättehit när dottern fick ett par. Hur få tiden att räcka till?...Ja, själv har jag skurit ner städandet till ett minimum (Nivå: hålla hälsovårdsnämnden lugn)

    SvaraRadera
  2. *hihihi* Ja det är väl det man får göra för att hinna sticka allt man har på sin lista.

    SvaraRadera