tisdag 12 februari 2008

B som i bröllop

Den här veckan är det dags för mitt bröllop med mannen jag älskar med varenda fiber i min kropp.
Bröllop kan firas på många olika sätt och om man följer tv-serierna med Bridezilla tex inser man att det helt kan gå överstyr.

Vårt bröllop är en fest för framför allt oss själva och vi vill gärna dela med oss vår glädje till våra barn, mina föräldrar, min syster o lite kompisar. Vi har 5 + 3 barn och 3 av dem har respektive och en har dessutom två barn så visst blir det några stycken ändå.
Hur kommer då vårt bröllop gå till? Jo vi vigs i en liten kyrka, Slottskapellet, i vår stad. Efter vigseln bjuds alla in till en stunds mingel med champagne och snittar och det kommer säkert bli jättemysigt. Senare kommer familjen åka till en restaurang och äta middag. Vi kommer att vara 22 personer på middagen och vi ska äta italiensk mat och det känns som en bra inledning till vår bröllopsresa som går till Neapel på lördag.

Nästa veckas ABC-lek kommer att handla om Capri men det får jag skriva när jag kommer hem från vår resa.

9 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag undrar om du är intresserad av samla strumpklubben strumpor på ett och samma ställe på Dockmammans stickcafé.
    Man behöver inte vara medlem för att få ladda upp sina bilder,tänkte att det kunde vara roligt att samla dom på så samma ställe så man fick en lättae överblick på alla strumpor.

    Du går bara in här http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/galleri.html och letar upp var och ens månads galleri...

    Mvh
    Dockmamman

    SvaraRadera
  2. Visst kan jag göra det, men jag kommer inte åt zoomin från mitt jobb. Får fixa det hemma

    SvaraRadera
  3. Ska tänka på er imorgon.
    Det är ett stort steg ni tar. Lycka till och ha de så gott på er resa , både till Neapel och i livet.
    Eva.

    SvaraRadera
  4. Ert bröllop låter som om det kommer att bli fint och romantiskt!
    Hoppas dagen blir underbar.
    Ha en jätteskön resa också.

    Kimmie
    http://kimmietid.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Jag önskar er en riktigt fin och minnesvärd bröllopsdag imorgon!!

    SvaraRadera
  6. Jag önskar er en underbar bröllopsdag. Hoppas ni får en härlig resa till Neapel!

    SvaraRadera
  7. Ha en absolut underbar bröllopsdag!

    SvaraRadera
  8. Kom ihåg: Det är "Ja" du ska svara! Inte "OK då" eller så. Klarar du det, så blir allt annat perfekt. Held og lykke!!!

    SvaraRadera
  9. Grattis =)
    Önskar er all lycka och välgång...tusen kramar till dig!
    Zozz

    SvaraRadera