lördag 22 augusti 2009

Min flygväska

Jag sydde ju en väska att ha när jag flög och den blev verkligen bra. Ska förbättra några saker men sen ska jag nog sy fler som jag ska sälja. Fick en förfrågan i kön på flygplatsen om var jag fått tag på den så det är fler som letar efter väskor som inte väger en massa men ändå rymmer mycket.Problemet när man reser med bara handbagage är ju att 10 kg ganska snabbt äts upp av en kabinväska som väger 3-4 kilo, en eventuell dator 3.5 kg sen är det inte mycket kvar för kläder och annat man behöver. Den här väskan väger under 500 gram så jag får med mig en hel del och måtten är vad som är, i alla fall RyanAirs maxmått

10 kommentarer:

  1. Flygväskan verkar ju väldigt praktisk! Tack för tipset om knitmap annars, tyvärr hann vi inte gå via någon av de parisiska garnaffärerna då det ju finns så mycket annat att titta på där =)
    H: Mia

    SvaraRadera
  2. Fiffig väska,det vore väl nåt för mej, inte för att jag flyger ofta men i oktober ska jag ju det! Får väl se om du hinner sy några fler till dess. Men för dej är ju ingenting omöjlilgt.

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt praktisk ut. Fin också!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin väska. Du kan säkert stå på flygplatsen med ett gäng till försäljning och bli rik. =)
    /Anna

    PS. Dina bilder visar verkligen det vackra av Jönköping.

    SvaraRadera
  5. Snygg och jättebra idé. Jag är lite nyfiken på insidan, har du lust att visa?

    SvaraRadera
  6. Insidan är inte ultimat än eftersom jag inte hann fodra den. MEN när den är fodrad ska jag visa den inuti också. =)

    SvaraRadera