måndag 17 augusti 2009

Spänning

På torsdag ska jag åka hem till Sverige och vår nya lägenhet som vi flyttat in i medan jag befunnit mig i Frankrike. Jag har sett kort på lägenheten och var där en snabbtitt i början av juni.
Men hur ser det ut med våra saker och hur MÅNGA flyttkartonger finns det kvar och kommer vi att få plats med allt och HUR ska jag kunna välja bort det vi inte får plats med?

Dessutom har jag och mannen ingen säng än. Just nu har vi en 90 bred säng men på söndag kommer mannen hem och två medelålders människor i en 90 säng funkar kanske inte såå bra. 120 vill jag i alla fall att det ska vara.
Jag får söka på blocket direkt när jag kommer hem på torsdag och hoppas på att jag hittar en 120 bred, nära och sedan någon som kan hjälpa mig frakta hem sängen. OM jag nu hittar någon säng vill säga...
[Bilderna är från när förra ägaren bodde där...]

En fördel är att vi bor några minuter från stranden. Tänk OM Vättern är så varm nästa eller nästnästa vecka att jag kan bada lite. =)

Den här bilden är från början av juni och då var nog inte Vättern såå varm.

1 kommentar:

  1. Åh.. ligger lägenheten såå nära stranden? Vad mysigt!

    SvaraRadera