måndag 4 maj 2009

Intervjuad

Som AnnaMaria påpekade i en kommentar så blir jag intervjuad hos StickaMera i maj. Det är kul men det är svårt att få till svaren så att de blir så bra som man önskar.
Jag hänvisar till en projekt jag är mycket nöjd med som är en mönsterstickad babykofta i Regnbågengarn. När jag får fram den ur flyttlådorna i Provence ska jag ta ett foto så ni får se.

Nu ger vi oss strax av mot Provence för att få dit vår bil. På vägen stannar vi i Lund en natt för att hälsa på barnbarnen och deras föräldrar förstås. =)

Till vänster är temperaturen just nu, kl. 11 en måndagsförmiddag i maj. Ljuvligt!

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt väder! Jag längtar tills vi åker i sommar.

    Ha det så bra, hälsa Sven och kär försiktigt ;)

    SvaraRadera
  2. Så härligt att ni ska åka! Önskar det var vi! Hoppas resan blir bra och kör försiktigt!

    SvaraRadera
  3. Läste just din intervju. Stickning i Provence låter heeeeeeeelt fantastiskt. Jag kommer :)

    SvaraRadera