fredag 23 november 2007

Bröllopstankar

Hinner tänka lite på bröllopet trots att det är så mycket runt omkring mig just nu. Kom på att vi snart bör skicka ut inbjudan och då är ju något fint inbjudningskort viktigt att skaffa. Sökte lite snabbt och hittade Ljunggrens pappershandel som verkar ha en hel del fint och eftersom jag ska till Stockholm i början av december tänker jag gå dit och köpa de kort vi behöver eller material till desamma.
De här hade de på hemsidan som jag tyckte var fina men det kanske blir något helt annat. Det återstår att se.
Har tidigare hittat några andra men de kanske var till tackkort förresten... Får se vad det blir. Kanske en sammanblandning av allihop =)

1 kommentar:

  1. från småland kan jag hälsa att Lessebo Handpappersbruk har fint papper. Vida som äger bruket säljer över nätet på http://www.vidapaper.se/?id=1671

    Tyvärr är sidan lite trist

    SvaraRadera