onsdag 21 november 2007

Var finns dina garnaffärer?

Nu är det dags att låta alla på resande fot hitta just din garnaffär. Jag hittade en funktion där man kan mata in sin garnaffär och sedan när någon ska ut och resa kan man kolla kartan var garnaffärerna finns.
Tyvärr fanns inte en enda garnaffär i Sverige inlagd ännu men jag la till en i min jobbstad.

Snälla hjälp till!! Jag ska snart till Stockholm och det vore superbra att hitta de bästa garnaffärerna med er hjälp!
Gå till Knitmap.com mata in

4 kommentarer:

  1. Jag fick inter den där sajten att göra som jag ville, men ett tips är NYSTA, på Luntmakargatan 50, i Sthlm.

    http://www.nysta.se/

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Nysta finns redan på min lista =)

    SvaraRadera
  3. Marias garn får du inte missa heller! :)

    SvaraRadera
  4. Nu har jag lagt in 2 Knit i Göteborg. Tack för tipset.

    SvaraRadera