söndag 18 november 2007

En kommande intensiv vecka

Känner lite stress inför veckan som kommer. Har lite eller alldeles för mycket omkring mig.
  • Dels kommer barnen från sin pappa idag
  • I morgon kväll är det franskakurs (har inte hunnit göra läxan)
  • Jag har ett layoutjobb som ska vara klart innan vi åker till Frankrike den 28e
  • Jag har ungefär 18000 ord kvar att skriva på min novemberroman som också ska vara klar innan vi åker till Provence
  • På lördag har vi öppet hus/inflyttningsfest för våra vänner och innan det ska det städas och fixas mat plus att jag måste se till att barnen håller ordning på sina rum...
Allt det här gör att jag känner det som om jag inte kommer att hinna sticka någonting men det vill jag ju. Måste få ihop det på något sätt...

Ska bli skönt när vi äntligen kommer iväg till Frankrike. Då är allt det här över...

2 kommentarer:

  1. Gumman..låter fullt upp ju.

    Har börjat att virka...har gjort det massor under ett par veckor...väskor och bagar...och det är avslappnande och roligt...

    Ta en stund för dig själv...tänk på hur lätt det är att bränna ut sig...kramizz

    SvaraRadera
  2. Jo, du har rätt. Jag försöker prioritera men det är massa saker som måste fixas nu. Försöker andas och sova mycket. Det ordnar sig!
    Kul att du börjat virka. Kan du inte visa upp något du gjort?

    SvaraRadera