torsdag 15 november 2007

Ravelry vs Facebook

Antar att Ravelry är som Facebook fast vi som är med har nördigt intresse av att sticka o en del även virka. Vi kan inte heller hitta gamla klasskompisar eller bli upphittade av gamla ex. (vad jag vet ialla fall)

Men jag kan hitta massor med vackra saker att bli inspirerad av och jag kan spara mönster, lägga upp projekt, hitta andra som gör det samma och det är såå kul.

Tur att jag inte gick med i Facebook för då skulle jag knappt ha tid att jobba. =)


Andra bloggar om: , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Facebook är bara stressande. Det var kul i exakt 2 dar...

    SvaraRadera
  2. Jaha... för mig är det inte stressande mer inspirerande att hitta nya modeller för mitt stickande.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller tid med Facebook, och face it, där finns ju ingen stickning:)

    SvaraRadera