tisdag 6 november 2007

Uppdaterad vikt och kropp

Har inte skrivit på länge om kropp och vikt. Men det är inte för att jag glömt bort det för det händer väl inte och jag äter fortfarnade min LCHF-diet. Sen sist har det inte hänt nåt speciellt förutom att jag håller min vikt där jag är och att jag ibland kan känna ett sug efter bröd. Några gånger har vi ätit knäckebröd och det är såå gott.
Har börjat fundera på om vi inte ska gå tillbaka till vanlig GI OCH börja röra på oss mer. Vi har inte precis varit några mästare på att varken gå ut och gå eller träna på annat sätt men nu börjar jag känna att gränsen är nådd för vad jag vill utsätta mig för. Jag älskar att träna när jag är inne i det men senaste tiden har varit full med en massa annat och jag har inte prioriterat träningen. Ibland har jag nästan bestämt mig när jag åker från jobbet och sedan, drygt en timme senare i bil känns det inte som om jag orkar/har tid/inspiration...
Borde testa att springa en runda. Det har jag inte gjort sedan semestern och då var jag ändå inne i det men i morgon kanske det är springardagen nr1. JO, så får det bli. Påminn mig om jag glömmer det!


Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar