söndag 27 januari 2008

Färdigstickade Monkeys

Jag är riktigt nöjd till slut. De var roliga att sticka och de blev riktigt bra. Hopsömnaden av tån höll på att göra mig tokig men till slut fixade jag det och tycker att den blev ganska bra.

Det är ju många som inte gillat tån men den ser ganska bra ut tycker jag och är skön på foten men just själva ihopsömnaden var som sagt inte alls kul.





Faktiskt första färdiga projektet 2008 dessutom och det är kul. Snart kommer fler FO.


Nu till februarisockorna =D

3 kommentarer:

  1. Ulricha/Garntrollet28 januari 2008 kl. 09:45

    Åhh, vad fina de är! Man ser mönstret så bra.

    Jag gillade också sättet att avsluta tån. Jag kommer nog att alltid använda det :-)

    Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. vad lustigt, när man ser de undre sockorna så ser det ut som illglesa nätstrumpor! först när man ser bilden som stor ser man att de är stickade. och så har likadana skor..

    SvaraRadera