tisdag 8 januari 2008

Monkeys

I sockklubben är det Monkey-socks som ska stickas och jag brinner av längtan att få sätta igång. Visst har jag en hel hög med igångsatta stickningar men jag vill ändå börja med ett projekt till.
Vet bara inte vilket garn jag ska ta. Kanske har jag några härvor med Visjö från Östergötlands ullspinneri och det skulle ju bli väldigt skönt. Ett annat alternativ är att sticka i Regnbågen bomullsgarn. Det har jag massor med kilo av sedan den tiden jag sålde garn och tyg. Ett par bomullsmonkey kanske det blir... Får se när jag kommer hem.
*drömmer*

1 kommentar:

  1. Skönt att vara hemma?
    Min lille kom tillbaks från Thailand på nyårsafton, han var där i 4 månader, tyckte de var härligt att komma hem till de vackra vinterväder vi har här hemma, plus 2 och duggregn.
    Ha de gott på dej,
    Eva.

    SvaraRadera