tisdag 8 januari 2008

Hemma igen

Svårt att förstå att resan redan är över, men så är det. Tillbaka och ganska brun i skinnet är jag med minnen jag njuter av.
Vet inte vad jag ska berätta om men det kommer kanske lite då och då.
Det bäste med resan tror jag var snorklingen vid Similan Island. Massor med vackra fiskar som var som tagna ur en film. Stränderna på öarna var också fantastiska med alldeles vit sand och turkost vatten intill.

Har testat att ha med stickning på flyget och det fungerade alldeles ypperligt. De gick utan problem igenom säkerhetskontrollerna i både Göteborg, Amsterdam, Bangkok och Phuket. Det var lite pirrigt i början men de bad inte ens att få titta på dem.

Har även sytt upp några klänningar i Thailand. En cremefärgad som jag ska gifta mig i om drygt en månad och en mörkt röd som jag kan ha någon gång när jag ska vara fin, tex. på vår bröllopsresa. =)

PS. Snart kommer fler bilder

1 kommentar:

  1. Vill ha mer ju...ge mig mer av allt =) låter så skönt att jag spricker...
    Här virkas det och skall försöka ta lite bilder i helgen på mina alster...väskor och mössor.
    kramen

    SvaraRadera