måndag 22 oktober 2007

Bokad kyrka

Plötsligt är jag inne i bröllopsplaneringstankar igen. Idag ringde jag äntligen och bokade kyrkan till vårt bröllop. Den var ledig som väl var trots att jag är "sent" ute. Men tack vare att det är en vardag så är det såklart enklare. Den 14 februari blir det och valet av dag är för att vi ska få Alla hjärtans dag som bröllopsdag.
Det tycker jag blir mysigt.
Nu inser jag att inbjudningskorten bör göras hyfsat snart och att präst ska bokas, musik ska tänkas ut, mat ska beställas... och en massa annat.

Tur att jag har boken Bröllopshandboken så att jag inte missar något. =)
I Nina Sagulins bok fanns förresten en brudkofta. Den kanske vore nåt att ha för att inte frysa...

3 kommentarer:

  1. Vad spännande, ni har verkligen något att se fram emot.
    Jag har också gift mig i Februari en gång i tiden. Hoppas ni får som vi fick, strålande solsken och snö.

    SvaraRadera
  2. Kimmie: Det vore fantastiskt om solen skiner mot en blå himmel och att det är ett vitt snötäcke. Men det blir som det blir... underbart ändå!!

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt...hoppas att det blir en sådandär underbar vinterdag...du kan få låna min vita päls... =)
    Gott att se dig gästa lite hos mig...

    SvaraRadera