torsdag 30 juli 2009

Högen minskar

Såja, nu har jag lite kläder tills det blir kallare ute. Det är mina chinos som jag började sy på i mitten av maj som nu är klara. Svårt att fota själv och dessutom är de alldeles för varma just nu men nån gång i höst kanske jag kan använda dem.
Har förresten fått tag på ett par ljusa köpta chinos också så jag klarar mig nog. Men helst ska jag använda kjol eller klänning har jag tänkt.

En bild till på tröjan blev det också. Lite bättre blev den på mig men den är alldeles för tät och varm att ha i det här klimatet.

2 kommentarer:

  1. Wow! Vilken produktivitet det är här, snyggt!

    Mina grytlappar är virkade i nåt som kallas för våffelvirkning tror jag. Det bästa är nog att söka på nätet för jag vet knappt vad en stolpe är, jag kollar på bilder och härmar efter och så hittar jag på...

    Anna

    SvaraRadera