tisdag 28 augusti 2007

Tankar om livet

Kan inte tänka mig ett liv utan skrivande. Tänker göra det mer o mer, men så länge kommer jag blogga.
Har bloggat sen urminnes tider, började långt innan bloggen hette blogg. Jag har skrivit på många olika ställen. På en del ställen varit oerhört populär. Om det är för mitt skrivande eller eller pga ett kaotiskt liv vill jag ha osagt men nu börjar jag ett nytt blad.

Ska se till att bloggen får ett unikt utseende men det får vänta tills jag kommit i ordning i mitt nya liv som sambo. Just nu är hemmet fyllt med flyttkartonger o möbler kors o tvärs så nån tid till att pyssla med layout för en blogg finns det inte.

Hoppas ni kommer gilla det ni läser lika mycket som jag gillar att skriva det!
På återseende



Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar