tisdag 3 november 2009

Tack alla och dags för tävling!

Fick just se att det gått ett halvår sedan jag satte in en räknare på min sida och besökarantalet närmar sig helt otroliga 30 000 besökare sen i början av maj. Undrar just hur många det hade varit om jag satt in räknaren för två år sedan när jag startade bloggen?
Det måste såklart firas! Jag tycker själv att det är så kul med tävlingar lite här och var och nu är det dags att vinna något hos Medea.
Vinsten blir... någonting sytt & någonting salt. Jag har ingen bild på det sydda än men vinsten blir en ekomatkasse sydd av mig (jag håller just på att tillverka en hög) och en liten burk med Camarguesalt från mitt område i Provence.För att vinna skriver du en kommentar här i inlägget och vill du ha två lotter skriver du om det i din blogg och länkar hit. Om du inte har någon blogg så kan du skriva det i kommentaren och självklart kan du ändå va med i utlottningen. Låna gärna en av bilderna!

Tävlingen håller på till och med den 18 november för då ska jag dessutom ha skrivit 30000 ord i min NaNoWriMo-bok. (Jag skriver en bok i november tillsammans med tusentals andra i hela världen. Vi skriver varsin såklart... )

72 kommentarer:

  1. Ååh!! Låter härligt, såklart vill jag delta i lotteriet! Jag länkar också hit från min blogg, måste ju dubbla mina chanser :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla läsare! kul att få komma i toppen av tävlinngsdeltagarna- visst betyder det tur?! Länkar till mitt förråd!

    SvaraRadera
  3. Ett jättegrattis! Jag vill jättegärna vara med i din tävling, å jag länkar naturligtvis från min blogg:)

    SvaraRadera
  4. Oh en tävling, vad kul. Och vilka härliga trasor i förra inlägget!

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med och tävla. Länkar även från min blogg! :-)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Så klart att man vill vara med i lotteriet.

    SvaraRadera
  7. Så där , nu har jag länkat från min blogg, för jag vill väldigt gärna vinna dit fina pris , jättegärna.
    Ha de gott på dej.
    Eva.

    SvaraRadera
  8. Grattis! Och vilket gott salt det ser ut som, jag vill vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  9. Salt är alltid kul
    sytt är ännu kuligare

    SvaraRadera
  10. Ja vad roligt! Jag vill vara med. Har länkat från min blogg :)

    Ha det gott!
    MiA

    SvaraRadera
  11. Grattis till 30000 besökare på ett halvår!
    Jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  12. Grattis till alla besökare, jag är gärna med och tävlar. Och jag har länkat till din blogg.

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna tävla. Du har en väldigt trevlig blogg som är kul att läsa. Länkar såklart.

    SvaraRadera
  14. Vill naturligtvis vara med i tävlingen. Om jag lyckas länka till min blogg så kanske jag får två. Tekniken är för svår ibland:-)

    SvaraRadera
  15. Grattis till alla besökare!
    Franskt salt och något sytt, vem vill inte vinna det!

    Jag länkar, alldeles trax...

    P.s jag har också en tävling på gång!

    SvaraRadera
  16. Grattis till alla besökare.
    Är här titt som tätt och kollar på alla fina grejer du gör och skriver om. Självklart vill jag vara med och tävla om dina fina priser. Länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  17. Jag är också gärna med, och har länkat på min sida.

    http://ewashemgjorda.blogspot.com/2009/11/tavling.html

    Kram Ewa

    SvaraRadera
  18. mikanstick.blogspot.com3 november 2009 kl. 15:44

    Oh vill så gärna vara med o tävla, Du va ju också den första som kommenterade på min blog, så därför är det extra kul att vara med. Nu vet jag ionget om att länka hit eller dit, men jag försökaer i alla fall

    SvaraRadera
  19. Ha ha, det blev nog fel går ej att öppna min blog när man trycker i kommentarerna, där ser man, precis som jag trodde klarar inte detta

    SvaraRadera
  20. Jag e oxå med ,länkar med bild!!=)

    SvaraRadera
  21. Låter som trevliga vinster =)

    SvaraRadera
  22. Marie-Louise Lönnqvist4 november 2009 kl. 02:06

    Vad roligt med en tävling! Den vill jag gärna vara med i. Jag har ingen blogg så det får räcka med en chans.
    Kram
    Mimmi

    SvaraRadera
  23. Självklart vill jag vinna salt och påse av dej och från Provence. Jag uppskattar din blogg som jag läser och inspireras av.

    SvaraRadera
  24. Hittade din blogg idag, trevlig! Och självklart vill jag vara med i lotteri!

    SvaraRadera
  25. Klart att jag vill vara med i tävlingen!
    Grattis till många besökare!
    Jag har länkat från min blogg.....dubbelt så stor vinstchans ju....

    SvaraRadera
  26. Hej! En tävling, vad roligt! Grattis till alla läsare!
    Anu
    www.sukkasukua.vuodatus.net

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Tack för besöket hos mig, nu hittade jag ju till din blogg!
    Låter härligt att bo i Frankrike:)

    Passar på att anmäla mig till din tävling, länkar från min blogg ikväll när jag kommer hem från jobbet!

    Ha en trevlig kväll!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  28. Självklart vill jag vara med och länkar till dig!

    SvaraRadera
  29. Jag har ingen blogg(ännu),men vill gärna va med i tävlingen.anette.engdahl@live.com

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Hoppas på turen.
    Mvh/Anna-Lena
    annalena@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är gärna med :) Låter som en bra vinst det!

    Har länkat dig här:
    http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/ekomatkasse-salt.html.
    Ha en superhelg!

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-ekomatkassesalt.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  33. Hej! Jag ar garna med :)

    maria.bmast@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Åh Grattis till så många besökare! =) Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-en-ekomatkasse-och-burk-med-camarguesalt.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med och tävlar.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vara med i din utlottning :-)

    nannaeatlive.se

    SvaraRadera
  37. jag är gärna med och tävlar!

    lenahansson86@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Grattis till alla besökare och till val av bostadsort! Vi har varit i Provence i två år på raken nu och igår bestämde vi att åka dit 2010 också. Vi håller till mellan Sisteron och Forcalquier. Och saltet du lottar ut är världens godaste! Det är så salt! Jag länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  39. ÅH är gärna med i din tävling=)

    SvaraRadera
  40. Tassar in på din sida och vill såklart vara med.
    Hoppas på lite tur!!

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hej vad du jobbar ....härligt att se att kreativiteten flödar..... hoppas att det smittar lite.... Klart jag vill vara med i din tävling och GRATTIS till alla besökare! Kram fr C

    SvaraRadera
  42. Jag provar gärna lyckan här, vansinnigt mycket besökare på ett halvår, otroligt roligt!

    SvaraRadera
  43. Är gärna med :)
    har länkat här:
    http://tovis88.wordpress.com/2009/11/08/trevligt/

    SvaraRadera
  44. grattis till besöken och spännande med tävling! klart jag är med! har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/kasse-salt.html

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  45. Det måste vara roligt med så många besökare! Men din blogg är rolig och intressant så jag förstår alla som besöker den. Jag vill gärna vara med i lotteriet och jag länkar naturligtvis från min blogg så att jag dubblar mina chanser.

    SvaraRadera
  46. "Trillade in" på din blogg via sussilull ;D
    Ville bara gratulera till dina många läsare! Jag kommer definitivt bli en av dom nya...
    Vill förstås gärna vara med i utlottningen också fast jag inte har någon egen blogg, annars hade jag självklart länkat :)
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  47. klart min tävla =) länkat på:
    Http://mickelrav.blogg.se

    SvaraRadera
  48. Deltar gärna i tävlingen! Länkar här:

    http://taevlingsbloggen.blogspot.com/

    SvaraRadera
  49. Hej! Har ingen egen blogg men tar gärna en chans på så spännande vinster från denna fina blogg. Ut i fall att jag händelsevis skulle vinna, hojta till så mejlar jag min adress då.
    Vänliga hälsningar
    Mia E

    SvaraRadera
  50. Jag vill också tävla! Du verkar ha det så mysigt i Frankrike;o)

    SvaraRadera
  51. Vilken fin blogg du har! Jag är gärna med i din tävling.

    SvaraRadera
  52. Ah, fyndigt med sytt & salt. Tar gärna dubbla lotter & har länkat här:

    http://evamar.blogg.se/2009/november/sytt-salt-18-november.html

    SvaraRadera
  53. Wow va läsare på ett halvår! Håller med om att det hade varit kul om du haft räknaren från början!!!
    Vill gärna vara med i din tävling!
    = )

    SvaraRadera
  54. Jag är med!
    Länk: http://contests.blogg.se/2009/november/nagot-sytt-och-nagot-salt.html



    vgokuv@yahoo.se

    SvaraRadera
  55. Jag är gärna med och tävlar!
    tny82@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Hej kul med utlottning ...klart man vill prova turen ....
    Hälsningar Marie
    marre71@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag vill gärna vilja något sytt & något salt så jag är gärna med i din mysiga tävling!:)
    (trasselsudden_[at]hotmail.com)

    SvaraRadera
  58. Vill gärna vara med och har länkat i min blogg

    http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/vinn-ekomatkassesalt.html

    Håller tummarna och hoppas på tur:)
    Linda

    SvaraRadera
  59. Grattis till alla besökare! Naturligtvis vill jag vara med och tävla:)
    Jag länkar också från min blogg.

    SvaraRadera
  60. Hej!
    Grattis till alla besökare..
    Vill gärna vara med å tävla..
    Mvh
    Doris
    vivdor@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Hejsan!

    Jag är gärna med och tävlar om lite sytt och salt!

    Hälsningar Jenni
    jenni.ahlgren@gmail.com

    SvaraRadera
  62. Hej!
    Camarguesaltet är helt fantastiskt! Vi införskaffade en burk på en resa för ngr år sen och den är numera ett minne blott...men ack så gott!
    Klart jag vill vara med och tävla om en ny :)
    Dessvärre haver jag ingen blogg, men gör ett tappert försök ändå :)

    SvaraRadera
  63. Naturligtvis vill jag delta i din utlottning, fina saker. Väldigt många besökare,men det är ju alltid kul när man lägger ner arbete på sin sida.
    Corfitz

    SvaraRadera
  64. Jag vill gärna vara med :-)
    Länk: http://mumandme.blogg.se/2009/november/nagot-sytt-och-nagot-salt-avslutas-1811.html

    SvaraRadera
  65. Hejsan!

    Jag vill gärna vara med och tävla!
    Länkat har jag gjort i ett fast inlägg i högra sidospalten på min blogg.
    Håller tummarna och hoppas på tur!

    /F

    SvaraRadera
  66. Vad spännande! Så klart vill jag vara med i utlottningen så här i sists stund. Grattis till alla läsare och en jättefin blogg!

    SvaraRadera
  67. jag vill gärna vara med i tävlingen om det inte är för sent, jag har länkat här http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/11/18/18-november/

    SvaraRadera
  68. Jag hinner ännu vara med om tävlingen! Trevligt!
    Maj-Len

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Hej! Här kommer jag i sista minuten och vill gärna vara med i din tävling. Jag får nöja mej med en lott, för det är ingen idé att länka nu.
    Hittar du något bra program att göra dragningen i, så är jag intresserad av det till min dragning.
    Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  70. Vill också vara med på ett hörn... önskar jag hade hälften av din energi...

    SvaraRadera