torsdag 28 januari 2010

För att påminna mig...

...om vilka fina garner jag har gjorde jag en ommöblering i garnskåpet och då fick jag in de nya garnerna också.
Alla garner får inte plats i skåpet men de som ska vara till tröjor o koftor är nog där, de flesta...
Alla mina regnbågengarner ligger i plastbackar på annat håll och sockgarnerna i en tredje plastback och sen lite till i en papplåda.
Okej, lite till finns det i en resväska och i stickkorgarna.
Ja, jag lovar att jag ska sticka av mina garner jag har hemma och inte köpa nytt. I alla fall inte mer den här månaden. *moahahaha*
Jag kanske skulle sätta igång och göra åt lite garn nu då. Men visst kan du hålla med om att det ser fint ut?
Skåpet köpte vi förresten av de förra ägarna när vi köpte huset i Provence.

25 kommentarer:

  1. Inte gran inte... den har vi ju slängt ut! Jag har inte alls mycket gran hemma nu, bara något enstaka barr, jag menar så klart garn!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, jättefint, men OJ! Och jag som tyckte jag hade mycket gran hemma!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut! Sommarkänslor½

    SvaraRadera
  4. Snyggt, är ju konsthantverk redan nu.

    SvaraRadera
  5. herre jissanes! lite avundsjuk blir jag, och vilket bra skåp att förvara det i!
    som en egen affär med smågodis!

    annan

    SvaraRadera
  6. Det är dekorativt. Men framför allt ska jag visa mannen dessa bilder nästa gång han påpekar vilka absurda mängder garn jag har:-)

    SvaraRadera
  7. Oj oj vad mycket garn! Härligt med färgsorteringen!

    SvaraRadera
  8. Ja, visst är det härligt och den som vill får gärna visa det för den som tycker att ni har för mycket garn. Min man insåg plötsligt att jag var galen, men det var ju därför han ville ha mig. =)

    SvaraRadera
  9. Vilket härligt skåp och vilket härligt innehåll
    =)
    Känner att jag måste möblera om bland mina nystan.

    Må väl
    Eva

    SvaraRadera
  10. Det är superfint! Väldigt inspirerande och inbjuder till en maaaassa stickning!

    SvaraRadera
  11. OHHH MYCKET FIIIIIINT!! Mitt skåp kan man ju gömma bort jämfört med dej!!Haha!!=)

    SvaraRadera
  12. Jag som tycker att jag har mycket garn. Men inte i jämförelse med dig. Fint sorterade är de också. Skåpet ser också väldigt fint ut.

    SvaraRadera
  13. Det ser väldigt trevligt, och JÖSSES vad mycket garn!!

    SvaraRadera
  14. Oj, vilket härligt skåp! Jag noterade att det var lika ont om blåa garner som hemma hos mig. :)
    Galna människor är de mest intressanta!

    SvaraRadera
  15. Åhh.. blir avundsjuk på din fina ordning..:)
    Vilken skatt du har i ditt skåp!!

    Rita

    SvaraRadera
  16. Jag vill med ha ett så fint skåp!!!! Som ett konstverk:) Kanske ska samla på sig lite mer garn i allafall...

    SvaraRadera
  17. Åh så ljuvligt vackert!
    En alldeles egen garnbutik att gräva i när andan faller på!
    Så mycket mer inspirerande än att ha garnerna stuvade i lådor, men å andra sidan förstår inte min man hur mycket garn jag har så det är nog bra att jag inte har något skåp!
    Och min mamma skulle absolut tro jag var galen om hon såg mina garner!

    SvaraRadera
  18. Nu blir även jag sugen på att sortera om i mitt garnlager... Som är litet då man jämför med ditt :)

    SvaraRadera
  19. Fantastiskt vilket härligt skåp och vad fint du har koordinerat alla garner! Verkligen inspirerande!

    SvaraRadera
  20. Jättefint skåp, skulle se bra ut hemma hos mig ;) Fast jag tror inte mitt garnlager skulle se lika bra ut i det, och inte fylla upp det lika bra!

    SvaraRadera
  21. Jisses så mycket härligt garn och så vackert! Fantastiskt!

    SvaraRadera