torsdag 17 juli 2008

Tygfyndat

Jag har det underbart i Provence och vi har fått tillträde till vårt hus i denna veckan och det är helt enkelt underbart. Bor här till söndag och sedan åker vi en vecka till Le Lavandou och njuter ännu mer av solen o värmen.
I onsdags var jag på marknaden och överraskades av att de sålde massor av tyg för det ringa priset av 1€ metern!!! Gissa om jag köpte tyger?! Det blev visst 19 eller närmare 20 meter tyg.
Såå fina och det kommer att bli foder i väskor och några tunikor till mig!

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Har hört ryktas om att du är en mycket kreativ mor! Å va mycke fint di gjort! Jag är svägerska till J. Din dotter T vet mycke väl vem jag är!

    SvaraRadera
  2. Hej, vilka fina tyger! och vad mycket! :D

    SvaraRadera
  3. Billigt är bra! Härliga färger. Hoppas du har det bra i solen.

    SvaraRadera