måndag 27 april 2009

Älskade prickar

När jag kom hem igår kväll grävde jag mig genast igenom posthögen för att hitta mitt efterlängtade prickiga paket. Mycket riktigt låg det ett rosaprickigt fint paket från Stickfrossa där så nu är även jag ägare till ett stickfodral och en stickbörs för alla mina knitprotillbehör och stickmarkörer. Det är bara det att det mesta är i frankrike så jag får väl bara sitta och beundra mina fina fodral.

Tack Anna för att du delar med dig av dina fantastiska idéer och produkter.

I posthögen låg även nya Ottobre och där hittar jag flera fina saker som jag kanske kan sy till barnbarnen. Bäst jag frågar om de önskar sig något speciellt. =)

5 kommentarer:

  1. Dom prickiga paketen är aldrig fel!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha barnbarn att sy till :) Får nöja mig med hundkläder så länge.
    Stickfrossas fodral är så fina.

    SvaraRadera
  3. Så bra att du är nöjd! Det blir härligt att packa ner alla stickor när du kommer till Frankrike igen. Tack också för alla vänliga och roliga kommentarer i chatboxen hos lilla stickfrossa, alltid kul att läsa!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina fodral! Tänk om man sjäv fick ork att göra något sådant...

    SvaraRadera