onsdag 22 april 2009

Till slut...

...hittade jag knappar till min gröna kofta. Det var mycket svårare än jag trodde att hitta några passande men idag köpte jag några på marknaden.
Ikväll ska jag sy fast dem och börja använda koftan. På kvällarna är det ganska skönt att ha kofta på sig även om det är mycket varmare än hemma i Sverige.
Jag är väldigt sugen på att virka. Kanske blir det en virkad diskhandduk som blir mitt nya projekt. Om jag nu hittar något mönster förstås. Eller så stickar jag lite på mina aprilsockar från sockklubben.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin kofta. Färgen är fin och lagom.
    Ha det bra hälsar Koftan

    SvaraRadera
  2. Jag fick tips från en vän om denna sidan

    http://www.myhq.com/public/c/r/crochetpoet/

    Det är en diger länksamling till allsorts virkade ting, sorterade i olika kategorier. Där finner du kanske både diskhandduk och massor av annat skoj att inspireras av. :-)

    SvaraRadera
  3. Så himla snygg den är! Knapparna ser ut att passa perfekt.

    Ha det så jättegott!

    SvaraRadera