fredag 3 april 2009

Total förändring

Igår arbetade jag sista dagen på mitt lönearbete. Det kändes konstigt eftersom jag trivts väldigt bra och fått många vänner. Men samtidigt känns det fantastiskt att få möjligheten att uppfylla mina drömmar. Ibland överträffar verkligheten drömmen och precis så är det för mig. Jag skrev ner mina drömmar för några år sedan och nu förverkligas de.
Snart är det dags att skriva ner ytterligare drömmar för jag tror att drömmar alltid behövs.

Nu är det packning, rensning och inom kort flytt som gäller. Dessutom ska jag sy klart gardinlängderna till beställningen jag har. Kanske får jag behålla ena symaskinen i Sverige tills vi kör ner bilen i början av maj men målet är att jag ska bli klar innan torsdag. Monteringen sker i slutet av april.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar