torsdag 23 april 2009

Stickpåse

Jag har inte haft någon handväska veckan som varit och det är ju lite jobbigt när man tex. är ute på stan. Men jag har inte heller hittat någon att köpa som varit tillräckligt snygg och samtidigt tillräckligt billig. Symaskinerna är ju inte med än så jag kunde inte sy något men idag hittade jag till slut en väska som dög. (den med svart botten)
När jag betalade så visade det sig att jag fick min köpta handväska i en påse av siden med snörstängning och jag tror att den påsen kommer att fungera superbra som stickpåse. Bra va?
Nu ska jag bara fundera över vilken av alla stickningar som ska få ligga i denna sidenmjuka påse.

1 kommentar:

  1. Visst är det sensuellt att ha sin stickning i något vackert? Det förhöjer njutningen många, många grader! Grattis till din nya vackra väska! Kram / Liisa

    SvaraRadera