lördag 25 april 2009

Vilken mjukis

Kommande vecka är barnvecka och alltså ska jag tillbaka till Sverige i morgon. Jag hoppas att jag efter tre dagars arbete har sån tur att Andersson & Hjalmarsson i Ulricehamn är öppet så att jag kan åka och köpa lite velourtyg. Min tillverkning av Mumin och nallar i velour (eller plysch som jag hellre säger) ska snart komma igång och till nallarna behöver jag lite velour i fina färger.
Tänk er själva att få välja av dessa vackra tyger!!
Uppdatering: De har öppet på torsdag så förhoppningsvis blir det en tur dit.

5 kommentarer:

  1. Så många fina tyger! Dit skulle jag vilja åka!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Färgexplotion som man vill dyka ner i!

    SvaraRadera
  3. kan du inte åka någon dag efter skolan då så att jag kan hänga med? :)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Mitt minne är att deras butik har öppet på tisdagra och torsdagar(de öppnar sent) Där har jag köpt mycket fint! Trevlig resa!

    SvaraRadera