fredag 10 april 2009

Inget garn!

Kom just på att jag skickat iväg allt mitt garn till Provence och att jag faktiskt behöver garn för att kunna sticka på flyget på tisdag. Visst har jag lite kvar på min Clapotis men ett par sockar borde jag nog sticka för att ge bort till någon. =D

Vilken dröm att kunna gå till garnaffären utan att få dåligt samvete för att jag köper garn till ett par sockar. Nu gäller det bara att hitta en garnaffär som har öppet på påskafton. Kanske blir det ett par sockar ur Sockklubbens sortiment. Jag har faktiskt inte stickat några än i år. Bara börjat på Plaited Points men just nu vilar de lite.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Det är inte ofta man får denna chans! I värsta fall får du gå på Åhlens och köpa läskigt fulgrönt sockgarn. Konstigt att färgerna alltid är så fula på varuhus! Kan du inte sticka Clapotis för att sedan guida mig? jag har helt tappat stickförtroendet, kan ingenting i den vägen längre, kanske sjukdomen, kanske ren insikt....men övning övning övning, nu skall jag ta lutfisken ur ugnen, beslutade att alla får det godaste dom vet till påskmat o jag valde swartzwald och lutfisk. hejhej

    SvaraRadera
  2. Jag menar naturligtvis NUTKIN o inget annat.

    SvaraRadera
  3. LUTFISK???? hmmm... det är ingen favorit hos mig precis. Men tur att vi är olika.
    Ska kolla på Nutkin så får vi se hur vi ska lösa ditt problem.

    SvaraRadera