söndag 1 mars 2009

Stora födelsedagsmånaden

Nu börjar stora kalasmånaden i vår familj. Fyra av mina barn fyller år i mars (den yngsta i morgon), min mamma fyller i mars, ena bonusbarnbarnet fyller 4år i mars, mannens ena son fyller i mars. Dessutom fyller barnbarnets mamma den 1 april och mannens tredje son den 6 april. Det blir lite kalasande som ni förstår. Vi började lite lätt idag eftersom T fyller 14 i morgon.
Det blev middag och till efterrätt prinsesstårta. Ingen virkad variant men den är söt tycker jag.

(bild från LadyThirty)

4 kommentarer:

  1. grattis till alla :-) och till mig själv som oxå fyller i mars ;-)

    /J

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott? eller vilken dag är det?

    SvaraRadera
  3. Oj! Vi har hela familjen lagom utspridda över året. På gott och ont :) Hoppas din present blir färdig i tid.

    Ha en skön kväll!
    MiA

    SvaraRadera
  4. Hos oss är vi också flera som fyller i mars. men jag tycker det är bra månad att ha sin födelsedag på.

    SvaraRadera