fredag 27 februari 2009

Flänger runt

Idag har vi varit på flyttfirman där vi magasinerar möbler och flyttat om och fyllt på med en massa saker som mannen var och hämtade på olika ställen igår. Nu har vi en låda med de möblerna som ska vara kvar i Sverige och enochenhalv med saker som ska med till Frankrike.

Nu ska vi iväg och lämna tillbaka lite saker hos mina föräldrar och sen ska jag fixa vår hall och ställa ett rött PS-skåp där istället för stora bokhyllan Expedit som nyss stod där. Det är förresten mitt rensningsprojekt den här veckan. Uppdaterar med bilder i kväll.
Kram på er.
Vill bara visa vilken härlig temperatur det är i Arles just nu! Längtar...

1 kommentar:

  1. Behöver jag säga att jag förstår att du längtar? Några veckor till får vi väl stå ut här. Önskar jag vore så aktiv som du. Är det spikmattan tro? ;)

    SvaraRadera