torsdag 22 maj 2008

Studentskylt


Min ene son tar studenten i juni och som gullig mamma har jag tänkt göra en fin studentskylt och jag tänker scrappa den. Jag har aldrig scrappat förut men det är väl inte så krångligt antar jag. Klistrat bilder och bokstäver har jag ju gjort men det var när det fortfarande inte hade fått namnet scrapping... =)

Idag har jag kollat runt lite och har hittat lite sidor och några bilder som jag kan ta idéer från. Sen blir det ju personligt när det väl blir gjort med det är kul att se vad man kan göra. Ska inhandla lite gult och blått i papper, flaggor, studentmössor osv så får vi se hur det blir.

1 kommentar:

  1. Blir säkert jättebra!
    Ja, klippa och klistra (=scrapping)i mina fotoalbum har jag alltid gjort, så jag var helt klart "före min tid" ;)
    Dina London-garner såg härliga ut!

    Ha det så bra!

    SvaraRadera