onsdag 24 september 2008

Ändrad frisyr

I eftermiddag ska jag klippa mig men vet inte hur jag ska ändra den här gången. Funderar lite på att klippa det kort i nacken men ändå ha kvar lite "långa" flikar på sidorna.

Är det någon som har tips på nåt snyggt? Jag har väldigt tjockt hår även om det är kort, så jag kan ha det mesta MEN det går ju inte göra det längre än vad det är så en kort frisyr får det bli. =)

Några bilder hittade jag så en blandning av dessa kanske det blir. Kort i nacken, längre lugg och spret o bus...

4 kommentarer:

  1. Hitta en bra frisör som kan klippa kort hår. Jag fick själv akut hitta en frisör för en månad sedan då jag skulle färga och klippa inför ett bröllop vi skulle på. Samma dag som jag hade bokat hos vanliga frisören, så ringde de och sa att hon var sjuk. Men jag hittade en frisör som fixade allt himla snyggt och äntligen fick jag det som jag ville ha det klippt. Så numera har jag efter det bytt frisör.
    Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Tunikan är stickad i Garnstudios Muskat. Gick åt mindre garn än beskrivningen sa, både jag och min mamma har 2 nystan kvar efter att dne var färdig, trots rätt stickfasthet och allt. Tyvärr är den ej klar än, har ej fäst alla trådar och pressat den. Har bara lagt upp en bild på färdiga saker, det är en tröja i fabel och vivaldi, som jag älskar.
    SKa försöka lägga upp mer bilder, man är lite för slarvig.

    SvaraRadera
  3. Då ska jag kolla efter mönstret där!!! Finns ju hur mycket fint som helst där!!! Hoppas klippningen går bra!!!

    SvaraRadera
  4. Det ska bli spännande och se om jag känner igen dej på lördag!

    SvaraRadera