onsdag 17 september 2008

Om mig...

Fick en "utmaning" från Emma

Först reglerna: * Svara på alla frågor* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. * Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta? Kyckling i olika varianter

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av? Beror på... ganska ofta sitter jag nog eller hjälper till lite. =)

3. Var sitter du helst när du bloggar? Tyvärr är det ofta på jobbet och då står jag. =)

4. Köper du ofta Triss? I stort sett aldrig. En storvinst har redan ramlat in i familjen så det är ytterst liten chans att jag också skulle vinna.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Min bästa semester är som ni kanske förstår i Provence. För er som missat det så har jag o min man köpt ett hus i Provence.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest? Senaste tiden har det nog blivit kanal 9 men jag tittar väldigt, väldigt lite på TV.

Ni som har lust får gärna svara!!!

1 kommentar:

  1. Hej Medea!
    Tack för kommentaren i min blogg. Utmaningen passar ju bra ihop med din fråga. Ja, hur går det med midjemåttet? Jag har ätit lchf i knappt åtta veckor. Jag har gått ner ungefär 5 kg, och det börjar synas midja. Platt är den inte, magen, men jag ser inte ut att vara gravid med en fettbobba längre.

    Svaren på frågorna finns på min blogg http://apriljox.blogspot.com/

    SvaraRadera