tisdag 23 september 2008

Toppen

Kanske har jag hittat en mössa som jag eventuellt ska kunna använda OM det blir kallt. Min mössa/basker eller vad det nu är, i garnet Sarek, blev ganska bra. Om jag skulle göra om den skulle jag göra den lite pösigare men jag gillar nog modellen lite i alla fall och det är väldigt kul att sticka mössor. Fort går det också.
Men nu ska jag hem o sticka på barnbarnets tröja så att den blir klar någongång. Han fyller idag och han fick en liten istället-för-tröja så länge...

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att mössan blev jättefin!!! Är det ett eget mönster eller finns det att hitta någonstans???

    SvaraRadera
  2. Fräck mössa, den kan du absolut ha på dej!
    Kul grej med en liten minitröja i grattiskortet!

    SvaraRadera
  3. men sicken liten söt tröja!

    du passar bra i mössan tycker jag, men du ser oxå ut som om du skulle passa i de flesta mössor.

    SvaraRadera
  4. Åh, det ser ju ut som en tröja till Jonatan!! :)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  5. Jo, en sådan skulle kanske kunna passa Jonatan =D
    Kramar till dig me

    SvaraRadera