torsdag 11 september 2008

Virkat

*gillar inte explorer* morr. mitt inlägg försvann....


Nytt försök!
Igår fick jag mina fina virknålar Clover soft touch och de var precis så sköna att virka med som jag hoppats.

Jag tog fram mitt trots allt fina virkUFO, badrumsmattan och virkade en bit. Inga skavsår, inte trögt utan bara enkelt o kul. Virkade några varv på min regnbågengrytlapp också. Jag är verkligen helnöjd.

Jag köpte virknålarna i storlekarna 2.5, 3, 3.5, 4 och 4.5 Jag tror inte att jag kommer att virka med grövre och om jag vill så är det ju bara att slänga iväg en beställning till loveknitting.se.

2 kommentarer:

  1. Roligt att virknålarna var till förnöjelse!

    Jag använder alltid firefox. De har alltid legat steget före explorer vad gäller säkerhet och användarsmidighet :-)

    /janette

    SvaraRadera
  2. mmm jag använder också ALLTID firefox. förutom just nu när jag fixat en sak på jobbets hemsida som inte funkade i explorer. *suck*

    SvaraRadera