måndag 22 september 2008

September

September är snart slut och det verkar inte bli någon septembersocka i sockklubben för min del.
Först började sticka med ett kool-aidfärgat garn som jag inte tyckte blev bra. Sedan bestämde jag mig för att sticka mina Oak Leafsockar i Regia-garnet MEN när jag satt på flygplanet och kom till att jag skulle börja sticka mönstret hade jag INTE skrivit ut diagrammet.
Vad göra? Det var bara att bestämma sig för att göra ett par vanliga ribbade sockar. Det blir jättefina men jag har fortfarande inte gjort mina septembersockar.

Igår tittade jag på mina garner och tog fram ett orange/korall-Kool-aidfärgat garn och färgade om det med röd karamellfärg. Färgen blir nog bra MEN kanske inte så färgäkta. Får se om det blir några OakLeaf eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar