söndag 21 september 2008

Hemma från Provence

Dagarna går så fort och det är för lite tid att bara vara där två dygn. Men ibland blir det så. Nästa gång blir det en vecka i gengäld.
Renoveringen av vårt hus kommer igång 1 oktober och om allt går som det ska kommer det att vara klart runt nyår... hoppas jag.

Hittade inga tyger på marknaden den här gången men jag fick lite inspiration av tjejer på gatan och i skyltfönster. Är så sugen på att sy men tiden räcker inte till allt jag vill...
Här får ni i alla fall se lite jag inspireras av.

2 kommentarer:

  1. Tack för inspirerande bilder. Jag syr sällan till mig själv, men blir himla sugen på att ut och och shoppa ya kläder.

    Dock har jag lovat mig själv att städa och gallra i min garderob innan så jag vet vad som kommer behövas nu när det verkliga livet med heltidisarbete börjar igen ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara kläder du stött på där nere! Hoppas ni hade en skön helg!
    Emma

    SvaraRadera