tisdag 30 september 2008

Fullt upp!

Just nu håller jag på med:
  • montera barnbarnets cobblestone look-a-like
  • sticka februarykofta
  • Sticka läxan från stickkursen som var i helgen
  • har börjat exprimentera med en cirkelkofta i wålberggarn och KidMohair
  • mannens halsduk
  • funderar på om det blir några sockor i stickameras sockklubb under oktober
  • tittar på högarna med tillklippta saker att sy, både till mig själv och för försäljning
  • funderar på att öka aktiviteten i min firma genom att göra publiceringsverktyg för webb åt småföretag
  • Läser böcker om virkning för att få testa mina virknålar lite mer. Har beställt två böcker via biblioteket som jag fick igår.
  • dessutom vill jag skriva mer än jag hinner men jag inser att det inte blir något NaNoWriMo iår.
Som ni förstår är det lite för mycket just nu men jag kämpar på och återkommer med bilder rätt som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar