onsdag 17 september 2008

I kväll åker vi

Efter jobbet idag bär det av till Provence. I morgon ska vi träffa C som ska vara ansvarig för renoveringen av vårt hus. Förhoppningsvis har hon fått tag på hantverkare så att de snart kan sätta igång.
Efter vi har träffat henne ska i alla fall jag sätta mig på ett café och njuta av värmen. På väderbilden ovan ser det ut som om det blir 25 grader varmt i morgon och det är precis vad jag behöver.
Just nu är det 6-7 grader här.... *suck*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Längesen jag var här och kikade, hoppas ni får en skön resa.
    Värme och sol kan behövas nu när hösten kommit.

    SvaraRadera
  2. Det låter underbart!!!! Bon voyage!

    (måste erkänna att jag är riktigt avis ;-))

    SvaraRadera
  3. Låter verkligen härligt!

    Ha det så jättegott!

    SvaraRadera