söndag 7 oktober 2007

Att skriva en roman

Förutom en massa stickande, inköp o annat kul (skriver mer om det senare), har jag just fått en idé om att skriva en roman i november.
Skrivardrömmen finns alltid där men det är så lätt att alltid göra nåt annat även om fem minuter om dagen gör nytta.
Men idag var jag inne på skrivarcoachens blogg och hittade en länk till National Novel Writing Month självklart anmälde jag mig direkt för nu är det dags att göra verklighet av allt prat om att skriva "på riktigt".

Ni lär få höra mer om mitt skrivande och hur det går med min "roman". Men först en tur till IKEA och massor av stickning.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Glomde skriva under med mitt namn:Johanna Wistrand

    SvaraRadera
  2. Hej Medea!

    Ga garna med i Romanloppet (lank finns pa Forfattarcoachens blogg). Kul att du ska ga med i NaNoWriMo!
    Maila mig om du vill vara med i Romanloppet:
    info@multimanus.se

    SvaraRadera