torsdag 4 oktober 2007

Friday night knitting club

Önskar jag hörde till en stickklubb eller åtminstone kunde gå på stickcafé. Tyvärr är de stickcaféer som finns i min närhet på eftermiddagstid o då jobbar jag. Men om jag kollar mer noga så kanske det finns på kvällstid någonstans.
Det vore kul att träffa andra likasinnade och samtidigt ha tid som är avsatt till att sticka.
Hittade en pocket som verkar handla om stickning. The friday night knitting club av Kate Jacobs. Får läsa den så länge.

Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer:

  1. Hej
    Jag har inte heller något stickcafe att gå på, men jag får ha alla stickbloggarna på nätet istället , de är ju öppet alltid och där får jag ju se en massa , får tips och prata av mej lite.
    Eva.

    SvaraRadera
  2. Eva: Det är ju sant. Det ger ju jättemycket att ha alla stickbloggar att titta på o njuta av.

    SvaraRadera
  3. Titta på http://www.sticka.org i deras kalender, det kan finnas caféer som passar dej!

    Eller hojta nästa gång du ska hitåt så kan vi spontansticka med dej! ;-)

    SvaraRadera