torsdag 4 oktober 2007

Tilltrasslat

Hittade en blogg där jag ville kommentera... men det gick inte. I alla fall inte på jobbet. Men jag tänker länka till Handmade o kan lika gärna göra det i ett inlägg.

Hon skriver om Garnverket som öppnade i måndags i Linköping. Det är ju dit jag tänker gå på lördag. Ser fram mot nya garninköp.

Förresten råkade jag ut för något mycket tråkigt igår när jag stickade på min moebiussjal. Rundstickan gick av i övergången mellan metallen och plastdelen. Kvinnan i garnaffären hade bara varit med om det två gånger tidigare under 20 år men självklart skulle jag få byta.

2 kommentarer:

  1. Nu kan du kommentera, jag har ett effektivt spamfilter som inte släpper in nya utan moderation! ;-)

    Hoppas du hittar mycket fint på lördag! Jag hinner nog in en sväng också!

    SvaraRadera
  2. Aha... fick inget medd om det utan det försvann bara.
    Ja, jag ser fram mot att hitta fina nya garner. Tittade in genom fönstret förra fredagen o det såg mysigt ut.

    SvaraRadera