måndag 2 juni 2008

Kreativa bloggare

Jag ger utmärkelsen vidare till några bloggar som jag blir lycklig av.

Det är Petrao som ger mig en vitaminkick av färger och roliga modeller.

En till som ger en vitaminkick är Dödergök. Jag älskar hennes färgkombinationer och hennes modellval även i lugnare färger. Uppfriskande!

Mamma P inspirerar mig grymt just nu med sin tvåändssticknings-skola. Jippi! Äntligen ska jag få lära mig. Tack för att du anstränger dig så

En av de första stickbloggarna jag snubblade in på var hos Eva i Halmstad. En mysig o härlig blogg och hon är såå duktig och snabb med sina stickningar.

Men den allra första som faktiskt helt ovetande såg till att garnmyset i magen började värma var Sanna i Sannstickbloggen. Då fanns hon på passagen och det första jag fastnade för var hennes Monkey-sockar.

Tack alla för att ni ger mig sån inspiration och sen är det ju så att det finns massor med andra stickbloggar som inspirerar mig!! Tex. Mia, Anne, Ilsefin, Miaring, Elisabeth... Tack alla!!!

3 kommentarer:

  1. Tack snälla rara du, och detsamma, det är alltid lika roligt att kika in hos dig och kolla vad du gör! Det värmde verkligen!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack rara du för denna utmärkelse!!!! Jag gillar att kolla hos dig med även om jag inte skriver så ofta.

    SvaraRadera
  3. Så snällt! Det är ju toppen att utbyta idéer och inspirera varandra på det här bloggviset.
    Så tack och tack detsamma :)

    SvaraRadera