söndag 29 juni 2008

Pay it forward

I flera av de sybloggar jag läser finns det PIF-brev. Jag har skrivit kommentarer i några för att få ett liten gåva och nu ger jag chansen vidare till den som är sugen på att få något handgjort av mig. Berätta om du syr, stickar, virkar eller vilka färger du är mest förtjust i.

”I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don´t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”

Om du vill ha en hemgjord present av mig, lova att publicera samma text på din blogg, så skickar jag något till de tre första som kommenterar detta.

/Efwa

4 kommentarer:

  1. Åh, vad kul! Klart jag lovar att publicera texten. Jag själv både stickar, virkar och syr fast just nu är det mest virkning som lockar. Min absoluta favoritfärg är grönt

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det var hos mig som du kommenterade i PIF-inlägget, skicka din adress så kommer det något till dig så småningom...
    /Cecilia
    lillafrubrink@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jättekul! Jag kopierar hela din text och lägger ut den på min blogg. Färger jag gillar just nu är fuchsia, plommon och grönt.
    Jag själv både stickar, virkar och syr.

    SvaraRadera
  4. har du en kvar här? I så fall gillar jag grönt och rosa och ja, nästan alla färger utan marinblå :-) Du skrev inte dina preferenser hos mig, ska vi mailas istället? fishbonette snabel gmail punkt com

    SvaraRadera