tisdag 23 juni 2009

Kanske...

...blir det en Aeolian från Knitty efter tips från Kia. Jag har i alla fall skrivit ut alla 15 sidorna till mönstret. Tur att jag har en skrivare som skriver dubbelsidigt. Jag gillar att den finns som shoulderette eftersom jag helst vill använda den som sjal runt halsen. Fortfarande är det mitt skogsgröna pälsullgarn som gäller.
Nu ska jag iväg och köpa lite blommor till terrassen och Studions uteplats. Sen ska jag så nya luktärtor. Har haft dem i blöt nu så det är dags att peta ner dem.

2 kommentarer:

  1. Sjalen ser ut som ett hals-smycke, när man ser den på bilden. Jag fick hicka när jag såg alla Aeolians mönster-sidor printas ut. Jag satt nämligen på jobbet och hade valt färglaserskrivaren...

    SvaraRadera
  2. Den samma har jag också tänkt sticka. Gillar modellen massor!

    SvaraRadera